Elton John a T-Mobile

Sir Elton John včera odohral koncert v Bratislave. Ľudí prišlo oveľa menej ako sa očakávalo. Koncert bol našťastie zadarmo, lebo ak by sa platilo, bolo by ich podstatne menej. Elton však nehral zadarmo, tentokrát to zatiahol T-Mobile, neskôr sa na to poskladáme všeci, kto používame mobil v bývalom EuroTeli.

Manažérka marketingovej komunikácie T-Mobile Slovensko Miriam Kušnírová sa asi nedržala pokynmi na veľkej tabuli s nápisom Prísny zákaz! (hlavne teda druhý symbol sprava v prvom a druhom riadku) a potom všetko videla zdvojene, lebo inak by nesplietala o 80-100 tisícoch divákov. Dali sa prečítať aj ďalšie perly, ako: „koncert Eltona Johna je pre T-Mobile čisto imidžovou záležitosťou, ktorej bezprostredným cieľom nie je získavanie nových zákazníkov“ a zároveň: „existujú metódy, ktorými sa dá zmerať prínos akcií tohto druhu, napríklad z hľadiska prírastku nových klientov“


Prisny zakaz

A zakázané bolo všeličo možné. Nesmeli ste mať foťák s bleskom, kameru s hľadáčikom, kotúčový magnetofón, zakázané boli šípky, zavíjajúci psi, coca-cola, rozbitá fľaša, pán Tau si nemohol zobrať svoj dáždnik…

Sir začal s anglickou presnosťou, zo svojej bohatej kariéry odohral kopec hitov. Pokúsil sa nechať spievať aj publikum, to však jeho texty neovládalo. Bubeník iba pokrčil plecami a hralo sa ďalej. Na druhýkrát už Elton radšej publiku pomáhal. A takýto bol pohľad na Eltona zo Starého mosta:
Elton

Kedže Elton je poet, mohli ste ho vidieť jedine v hoteli, ktorý sa rýmuje s jeho menom – Carlton:
carlton_elton

V konečnom dôsledku však T-Mobile chválim za snahu priviesť na Slovensko nejakého známeho umelca. Škoda len, že nezavolali radšej Stinga (ako pred rokom T-Mobile Hungary) alebo Phila Collinsa, ľudia by neprišli len tak, na Toma Jonesa, ale aj by sa z muziky potešili. A keď silou mocou chceli nejakého ružového chlapca, tak môj tip je Boy George alebo George Michael:-).